tiistai 11. toukokuuta 2010

Yli 100 asiaa minusta

  1. olen reilusti keski-ikäinen
  2. olen sinisilmäinen
  3. olen harmahtavatukkainen
  4. olen onnellinen (aina ollut, se on asenteesta kiinni)
  5. olen vaaka
  6. olen rohkea
  7. olen mielikuvitusrikas
  8. olen kutakuinkin tavallinen
  9. olen luova*
  10. olen kekseliäs*
  11. olen organisoiva*
  12. olen ripeä*
  13. olen visionäärinen*
  14. olen looginen*
  15. olen perusluonteeltani laiska (*nämä kompensoivat tätä)
  16. olen esteetikko
  17. olen melko boheemi, hippiluonne 
  18. olen jämäkkä
  19. olen rehellinen
  20. olen **itseriittoinen
  21. olen **määräilevä
  22. olen **itsekeskeinen
  23. olen **itsekäs (**jarruttelen näissä kovasti)
  24. olen pitkätukkainen
  25. olen pitkähkö
  26. olen normaalipainoinen
  27. olen terve
  28. olen itseeni tyytyväinen
  29. olen pohtivainen
  30. olen yöeläjä
  31. olen aamutorkku (mutta tätä en voi toteuttaa työn takia)
  32. olen työelämässä
  33. olen perheeni ainoa tyttö
  34. olen hyvä sisko veljilleni?!
  35. olen naimisissa
  36. olen siis vaimo
  37. olen myös mummeli
  38. harrastan maalaamista (tauluista seiniin)
  39. harrastan piirtämistä
  40. harrastan käsitöitä
  41. harrastan kaikenlaisia kättentöitä
  42. rakastan muutamia ihmisiä
  43. rakastan meidän koiraa
  44. rakastan itseäni (näin teen jotta voin rakastaa muita)
  45. rakastan merta, merenrantaa, merentuoksua
  46. rakastan latinalaista musiikkia, varsinkin fadoa
  47. rakastan lapsia
  48. nautin kätteni töistä
  49. nautin vapaa-ajasta
  50. nautin joutenolosta
  51. nautin luonnosta
  52. nautin hyvästä ruoasta (mieluiten kala)
  53. nautin kahvista
  54. nautin suklaasta
  55. nautin jäätelöstä
  56. nautin hyvästä seurasta
  57. nautin istua nuotiolla makkaranpaistossa (takkakin käy talvisin)
  58. nautin hyvästä järjestyksestä työssäni (en niinkään kotona)
  59. pidän työstäni
  60. pidän että minut huomataan mutta en halua olla keskipiste
  61. pidän aiheellisista kiitoksista
  62. pidän kirkkaista puhtaista väreistä
  63. pidän sanasta "Ultima Thule" (Wikipedian mukaan tarkoittaa: keskiaikaisena käsitteenä "äärimmäinen pohjoisessa sijaitsevaa alue, saari tai maa)
  64. pidän epävirallisuudesta
  65. inhoan imartelua
  66. inhoan epärehellisyyttä
  67. inhoan kylmää
  68. inhoan talvea
  69. inhoan lunta, räntää ja rakeita
  70. inhoan jos-sanaa
  71. inhoan ***siivoamista
  72. inhoan ***ruoanlaittoa
  73. inhoan ***tiskaamista
  74. inhoan ***pyykinpesua (***näitä vaan on joskus tehtävä)
  75. inhoan leipomista
  76. inhoan puhelinta
  77. inhoan ovikelloa
  78. en ole järin romanttinen
  79. en ole kade
  80. en ole katunut mitään
  81. en ole yllätettävä
  82. en ole kovin seurallinen
  83. en ole varakas mutta toimeentuleva
  84. arvostan pyyteettömiä tekoja
  85. arvostan isänmaatani
  86. arvostan vanhempiani
  87. arvostan läheisiäni
  88. arvostan työtäni
  89. arvostan työkavereitani
  90. arvostan ystäviäni
  91. arvostan kotiani
  92. arvostan hiljaisuutta
  93. arvostan hyvää huumoria
  94. mielestäni rakkaus ei kuole koskaan (silloin se ei sitä ole ollutkaan)
  95. mielestäni kaikki ihmiset eivät ansaitse ihmisarvoa!
  96. mielestäni viha-sanaan en ole saanut konkreettista käsitystä, tuntumaa
  97. asun 50-luvun talossa
  98. ajelen VW:lla ja Fiatilla
  99. tykkään lomailla upeassa kotimaassa
  100. en pidä juhlapäivistä, -pyhistä muutoin kuin vapaapäivinä
  101. en ole yleensäkään juhlaihminen
  102. halusin tulla isona kampaajaksi, arkkitehdiksi, en tullut
  103. "haluan olla hyvä vaan en paras" .... mietelauseeni

Ei kommentteja: