keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

Tornado

Marskilla on ollut vuosia jo tällainen Spinny, kahdella kerroksella.
Nyt se sai Tornadon. Aktiivilelun mukaisesti se tuulenlailla tuiversi ja ratkaisi herkkupalojen kätköt.

Polkaisimme siis Haaparannalle, Ikanoon, pääasiana oli koiranmuona eli Djur Magazinetiin.
Sieltä löytyy suht edullisesti herkkämahaisen evästä iso säkki.

Kauppa on valtava ja monipuolinen.
Ja joka kerta mun on käytävä kurkkaamassa myös myytäviä jyrsijöitä ja lintujakin,
vaikken niitä kotiin ottaisikaan. Kaloja toki myös.


Ja mä löysin ne, olenkin jo aikani etsinyt!
Siellä Ikanon Skopunktenin ylähyllyllä ne mua odottivat! 
Toki vastaavia olen jo sovitellut mutta useimmissa on ollut "pottuvarpaanerotin" ja mun varpaanvälit ei enää siedä moisia.
Olenpas tyytyväinen!

Ja kuten taustahahmo Bolido kertoo, ollaan täällä myös vähän siivoiltu, ala- ja yläkerta on ookoo, keskikerta odottaa aikaansa.
Elikkä loma-aikaan valmistaudutaan ja kodin on odotettava siistinä ... tai ainakin melkein.

























Ei Ikanon reissua ilman Candyworldin "kotimatkaeväitä".
Ikea kurvattiin tällä kertaa komiasti takakautta ohitse.

Hej då!

2 kommenttia:

Eva-Liisa kirjoitti...

Wau mitkä kengät, kelpais mullekin:)

Kommenttiisi blogissani:
Käsityöt on arvokkaita, tiedän niin arvon, ja itse en myisi koskaan niin halvalla kuin mitä minä olen ostanut. Raaskisinko myydä virkattuja peittoja ollenkaan, hinta olisi varmaan lähempänä sataa euroa,jos myisin. Mutta kaikkihan ei arvosta mummojensa peruja ja myyvät niitä puoli -ilmaiseksi,kun mummosta aika jättää.

No, päiväpeitot on päässeet nyt minun luo hyvään kotiin jossa niistä pidetään hyvä huoli, tiedä sitten mitä tapahtuu niille,kun minusta aika joskus jättää..no, menipä surkeaksi..

Oikein hyvää juhunnusta teidän perheelle.

Pike kirjoitti...

Lämmintä jussinpäivää teidänkin porukalle!

Oikeaan kotiin käsityöt pääsivät ja sopivat hyvin sen kotoisaan fiilikseen.

Tattis kommentista Liisa!